miercuri, 3 iulie 2013

A... TU


davidup: Thank you.


Bună dimineața, iubitule!
în fiecare zi mă nasc prin tine
și mor în clipa următoare
cănd pleci de lângă mine
Bună dimineața, iubitule !
reânvii  apoi cu fiecare șoaptă
cu fiecare mângâiere
ce lacom trupul ți-o așteaptă.
ce pielea mea ți-o cere.
și iarași  mor în clipa care vine
și reânvii în clipa următoare
când te găsesc în mine.

Un comentariu:

  1. Am ochii-nchişi iar somnul ce răsfaţă
    Încă nu vrea să plece de la mine,
    Dar lângă trupul meu te simt pe tine,
    Căldura ta, parfumul şi dulceaţa
    Buzelor tale de iubire pline,
    Ce-mi spun: Iubite, bună dimineaţa!
    Ochii-i deschid şi mă trezesc, în fine,
    Un val de sânge îmi irigă faţa
    Când realizez ce plină-mi este viaţa
    De fericire, de amor, de tine...
    Iubito, bună dimineaţa!

    RăspundețiȘtergere